sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Lomailua


Jee, mä oon saanut pitää miehen lomalla jo yhden puolituntisen ja yhden kokonaisen päivän. Olenko muistanut valittaa että viime vuodeltakin on vielä vapaita ja lomia pitämättä? Lomailun lisäksi olen viime päivinä miettinyt että minkä ihmeen takia sitä antaa oman elämän kannalta sivuosan näyttelijöiden vaikuttaa elämäänsä? Että miksi sitä alkaa miettimään että pitäisikö omaa tapaa tehdä ja toimia muuttaa vai pitäisikö ronskisti vaan olla oma itsensä... Pitäisi ottaa vaan läheisten vinkit huomioon ja jättää statistit rauhaan muutenhan tässä saa joka vastaantulijalta alkaa kyselemään. Joo, kyllä mä porskuttelen vaan eteenpäin, päätetty. Ps. Kuvan purkit on peltisiä keksipurkkeja jotka oon vetässyt Helmi-maalilla ja tehnyt tekstit sabloonalla. Tykkään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti