keskiviikko 1. elokuuta 2012

Happy birthday


                           -Tämä on jasmiini? ja tämä pysyi pystyssä vaikka taivaalta tuli melkein ämmiä reet selässä.-

Viime päivinä on tullut käytyä Rompetorilla (poltin siellä auringossa nenäni ja niskani),  olen päästellyt ärräpäitä  kun sade kaato juuri auenneet liljat (poltin päreeni) ja olen myös vikissyt siitä että on liian kuuma ja yhtäkkiä mulle jysähti sellanen hirvee deja vuu. (Katsoin muuten googlesta oikeinkirjoituksen kun en ole katsellut ranskalaisia p*rnoleffoja joten on vähän hakusessa tuo baskereiden ja tyylitaitureiden kieli. Kyllä KVG taas auttoi; hakusanalla de savuu tiesi kone heti että mitä mä olen vailla eikä esimerkiksi tarjonnut mulle mitään ukonilman  aiheuttamia saunapaloja tai taunopaloja.) Mä tajusin että tässä on nyt jotain  todella tuttua että mä olen jo elänyt tällaista elämää ja kyllä...  ensimmäisestä postauksesta on  hujahtanut vuosi.  Elämä on kiertänyt 365 päivää ympyrän ja olen taas alussa valitusten aiheiden kanssa.

 Vuoden aikana blogiin on tullut lukijoita on kokonaiset 3 (kyllä ne lasketaan vaikka ne olisi sukua) ja sivunnäyttöjä yli 1500 (ei kai ne kaikki vahinkoja voi olla?). Kun 1000 sivunnäyttöä täyttyi  kailottelin  portailta ulkona olevalle miehelle kauniilla ja kantavalla äänelläni että "Kultaa, nyt meni tonni rikki". Kyllä nyt luulee naapurit että me ollaan ihan törkyrikkaita kun tonnin rikkominen on naurun asia...  Hyvää päivänjatkoa kaikille; meitsi lähtee nyt ostamaan itselleen 1-vuotis synttärikakun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti