keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

Näinsaatystäviämenestystäjavaikutusvaltaa

Lueskelin artikkelia jonka aiheena oli, että kuinka saat blogisi menestymään:

1.  Julkaise heti useita laadukkaita artikkeleita
- Blogin alkuaikojen tekstit hävettää itseäni, myöhemmin tulin siivouskaapista ulos ja aloin kirjoittaa itselleni enkä kuvitelluille tutuilleni.  Ensin ajattelin poistaa ne shaissejutut mutta ehkä ne on hyvä pitää siellä muistuttamassa miten sitä käy kun yrittää olla jotain muuta kuin oma itsensä....

- Eikös laatu ole sitä kun kerran vuoteen pääsee Stokkalle ja ostaa sieltä jotain kallista? (Jotta saa muovikassin, jotta naapuritkin tietää, että olet käynyt Stockmannilla.)  Miten siis laatu liittyy blogiin? Varmuuden vuoksi otan ensi kerralla siitä blastiikkipussista kuvan.


Tässä me ollaan etsimässä Tallinnan Stockmannia.  Tuliko tästä blogista nyt yhtään laadukkaampi?

2.  Käytä artikkeliin yli tunti
- Minähän en käytä yli tuntia kuin nukkumiseen ja tv:n katseluun. Lasketaanko jos tietsikka on viereisessä huoneessa ja blogi on siellä tietsikalla?

3.  Aktiivinen markkinointi

-  Olen säännöllisesti painostanut siskojani laittamaan blogiosoitteeni facebookkiin ja muutaman kerran lisännyt osoitteen äidin seinälle. Olen laittanut osoitteen omaan faceeni, mutta omistan 12 kaveria joista 40% on estossa (koska ovat V-V:n kavereita) ja loput on siskot ja äiti linjaa, niin ei taida paljon auttaa..



4. Keskity yhteen asiaan
- En pysty.

5. Verkostoituminen
- Tämähän liittyy Jutta Jussilaan ja niihin ternimaitokapseleihin? Mä syön karpalokapseleita ehkäisemään virtsatie-infektioita

6. Säännölliset postaukset
- Jokin aika sitten (62 päivää taaksepäin) henkilö xxxxx (äitini) sanoi rumasti rakkaasta blogistani ja blogisuhteeni meinasi katketa heti alkuunsa. Tee siinä sitten säännölllisiä postauksia, kun olet ihan raivona ja hedelmävihannesosaston kaikki tuotteet poskiontelossa.


7. Onko järkeä jauhaa Big Brotherista?
- No ihan sama; mä teen sen.

8. Käytä suosittuja hakusanoja
- Blogistani löytyy jo Saana Parviainen ja Johanna Tukiainen joten lisätään tänne nyt sitten Petri Nygård ja Munamies. Olen muuten itsekin etsinyt googlesta Petri Nygård ilman laseja kuvaa. Tietääköhän sen teinifanit,
että se on niiden lasiensa takana keski-ikäinen?


Koska tekijänoikeuksien takia mä en nyt uskalla laittaa munamiestä niin tässä nyt sitten ihan tavallinen muna kun nyt ihan "sattumalta" ostin kirpparilta halvalla munatelineen. ( Ja ei Munamiestä senkään takia, että mä en ole niitä naisia, joiden mielestä pieni muna on hassun hauska juttu)



9. Jotain diipadaapaa murteesta, kirjoitusvirheistä ja siitä että blogisi kiinnostaa vaan äitiäsi ja äitisi kavereita
Mielellään ( koska äidilläni on paljon ystäviä)  äidin kaikki ystävät voisivat joukolla liittyä lukijoikseni.

Lyhyt Kiki-Suomi-Kiki sanakirja: Mää,meitsi, mä = minä. Jos kirjoitan määä niin sitten se on kirjoitusvirhe tai olen postaamassa lampaista.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti