torstai 26. heinäkuuta 2012

Viiniloota








Kyllä mä olen Kätevä Emäntä; Ensin me juhlittiin ystävien kanssa hetkellistä lapsivapautta ja tämän laatikon Wine-teksti sai kaikessa rauhassa näkyä vaikka sitä viiniä ei maisteltu.... kaljaa senkin edestä.  Viikkoa myöhemmin juhlittiin V-V:n rippijuhlia ja häveliäisyys syistä käänsin loodan toisinpäin (eikö rippijuhlissa se ehtoollisviini ole ainoa viini?) ja vaihdoin lautasliinat pienempiin ettei kukaan erehtynyt luulemaan että meillä on ruokatarjoilukin.  Ja nyt laatikko on löytänyt tiensä silityslaudan päälle jolla ei enää mahdu silittämään kun olen vähän somistanut....  mutta jos mä sattuisin silittämään ja syömään samaan aikaan niin nythän on lautasliinat valmiina. (Jos mieteit että miksi meillä on lautasliinat, pyykkipojat ja kirjopyykkiaineet iloisesti sekasin.) Koska olen niitä ihmisiä jotka pyyhkii suunsa juuri siihen mikä sattuu kouraan osumaan on tämä todellinen Kätevän Emännän ratkaisu; säästyy puhtaat pyykit. Pitäisiköhän mun ilmottaa tää idea NiksiPirkkaan? Kuvan pullo on la bruketin laventelintuoksuista silitysvettä ettei kukaan luule että ryystelen viiniä ja silittelen pyykkejä pikkuhiprakassa.
                                      
(....ja kyllä mä olin aikeissa ommella noi pitsit toiselta puolelta kiinni pikkiriikkisillä  pistoilla, ompelurasiakin oli jo valmiina mutta sitten huomasin että ne voi vaan solmia pienellä  solmulla....)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti