sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

Piraatti 2



Nämä päivitykset tulee vähän kahdessa osassa nykyään mutta kuulkaa mulla on niin epäkiinnostava elämä että loppuu jutut kesken jos mä kerralla suollan kaiken ulos. Jatkoin sitten kopion osto linjalla ja tilasin itselleni tälläsen onepiissin Cellbesistä. Enkä taaskaan ajatellut yhtään Bangdaleshilaista 15 lapsen yksinhuoltajaa joka tämän saumat on sormet verillä ommellut. Mä ajattelin vaan että  "HerraJumala sentään, mää mahdun tähän, mää mahdun tähän" Ja sinä ilkeä ihminen joka siellä juuri nauroit että mä näytän ihan teletapilta potkupuvussani; olisit nähnyt mut kun painoa oli 28 kg lisää.... Toinen mokoma pois ja voin sitten ostaa sellaisen aidon Onepiecen. Vatsassani ei ole mikään iloinen "kaksoset tulossa laskettu aika lokakuussa" yllätys vaan toi vetskari silleen pullottaa kun se bangdaleshiläinen ompelija ei ole ollut mikään Muodin Huipulle -  tason ompelija tai siis näin mä haluan asian itselleni selittää,.. Tämä on kyllä oiva asu; selkä pysyy lämpimäsä, ei hierrä, ei kierrä ja tässä on helppo pierrä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti