torstai 12. heinäkuuta 2012

Ripari



V-V tulee tänään takaisin rippileiriltä joten naimalupa on kohta taskussa ja vanhempien naimaloma ohi....

Plussaa: Viikkoon ei ole tarvinnut kerätä biovaarallisia ruokakerrostumia lattialta tai pöydältä, pyykkikopassa on näköjään pohjakin (ja siellä pohjan alla oli hirveesti villakoiria), en ole raivonnut ääntäni käheäksi, olen nukkunut öisin kun kukaan ei ole aamuneljältä päättänyt haluta paistaa pitsaa. Kauppaan on mennyt tosi vähän rahaa.  Miksi ihmeessä ihmiset tekee lapsia?

Miinusta:  Viikkoon ei ole tarvinnut tehdä mitään ja mä tunnen itseni hyödyttömäksi. Mä en voi soitella miehelle (koska mies on lomalla kanssani kotona) ja purkaa ahdistuneisuuttani koska muuten keskustelut olisivat seuraavanlaisia "Missä olet, mitä teet, kenen kanssa?" - "Olen vessassa, istun p***kalla, ihan yksin täällä olen." V-V vastaukset tähän listaan todennäköisesti  olisi  "Olen täällä, empä mitään tee ja v***ako se sulle kuuluu kenen kanssa."  Kauppaan ei ole mennyt paljon rahaa koska me ollaan käyty ulkona syömässä melkein joka päivä. 


Tänään meidän teini tulee kotiin ja mää sanon sille että oliko sulla äitiä ikävä ja teini vastaa että joo. Mää  kysyn siltä että valehteliko se äidin mieliksi ja se vastaa että joo.  Nanosekunnin ajan teini antaa halata ja sitten se sanoo et älä viitti lääppiä. Ja vähän aikaan mää en mieti että minkä ihmeen takia ihmiset tekee lapsia...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti