perjantai 16. maaliskuuta 2012

Perjantai



Mä niin kadehdin ihmisiä jotka järjestää aina siivouksen samana päivänä (terveisiä vaan siskolle) ja toiset niistä ihmisistä ostavat sitten vielä kukkakimpun siivouksen kunniaksi. Joko meillä on paljon siivottavaa tai sitten mä olen vaan laiska mutta jos mä kokopäivän kohkaisin siivoamisen kanssa niin en mä sitten kyllä enää jaksa mitään puskaa lähteä ostamaan. Ja rehelliseti ottaen meillä järjestetään suursiivo vaan silloin kun tulee vieraita; yleisemmin siis sunnuntaiaamuna kauheella raivolla... Minkähän takia V-V:n miespuoliset ystävät ei herätä mun putsausviettiä mutta auta armias kun meillä on usein sunnuntaisin "naistenpäivä" niin mä yllätän itseni pesemässä hammasharjalla jotain pikkukolosta... ja samaan aikaan puhisen et joka sunnuntai sama juttu. Kuvassa meidän tilataideteos "Ikkuna Eu:hun", no ei nyt sentään. Aikanaan tilasin noita peltikirjaimia netistä ja roiskasin ne sitten tuohon kanaverkkoon kiinni ja mies sitten lohkasi vitsin ikkunasta Eu:hun ja vieläkin aina joskus se naurattaa kotiin tullessa kun näkee systeemin eteisen seinässä. Ja siellä eteisessä ei ole luonnonvaloa joten kuva on vähän paska. Yritän tässä vaan sanoa että tämä on taas niitä asioita mitkä näyttää luonnossa paremmalta... että tää on niinkuin oikeesti silleen tosi hieno...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti