perjantai 16. maaliskuuta 2012

Perjantai nro:2


7.10 Herään kun kännykän torkku on herättänyt viisi kertaa. On se vaan ihanaa kun saa nukahtaa
aina takaisin.

7.50 Vien V-V:n kouluun ja ajattelen että kohta ei tarvitse väistellä apinalaumaa joka pyörii
koululla. Mä en ymmärrä kun lukioikäisetkin syöksähtää auton eteen kun jotkut itsemurhakandi-
naatit. (V-V:n mielestä se johtuu siitä etten mä käytökselläni osoita etten aio väistää.)

8.05 Lähden aamukävelylle, juttelen äiskän kanssa.

8.30 Soitan terveyskeskukseen että virtsis on palannut.

9.00 Jätän terveyskeskukseen muistoksi virtsanäytteeni.

10 Menen apteekkiin reseptin toivossa (ensimmäisen kerran).

10.20 Täydennän V-V:n vaatevarastoa Jack&Jonesilla; on se hienoa että kun ostaa neljä vaatekappaletta niin niistä kaksi kelpaa... Iltapäivällä onnistun neuvottelemaan ettei tällä kertaa tarvitse kuitenkaan lähteä vaihtamaan mitään. Eli siis raivoan et sä meet s***na nämä itse vaihtamaan.Mä oon niin kalkkeutunut etten mä vaan ymmärrä että miksei sinisessä paidassa saa olla valkoisia tereitä...


10.40 Täydennän huvenneita naistenlehtivarastoja divarissa, jos mä joudun lukemaan vielä yhdenkin Harlekiinin niin mä en vastaa seurauksista.

10.50 Rynnistän puolisoa katsomaan toimistolle ja turhaan menin. Mies on palaverissa toisella puolella kaupunkia. Siivooja sanoo että mä voin jäädä kyllä viihdyttämään itseäni sinne toimistolle ja odottaa siippaa. Mä en nyt voi kertoa kun tämä ei ole K-18 blogi että mitä mä käsitän sillä että aikuinen viihdyttää itseään... Ja millä oikeudella se lupa tuli, mä olen sentään pomon vaimo.

11.00 Naistenlehtiä kirpparilta.

11.15 Kaasu pohjassa Cittariin vessaan ettei ole kohta pissa housuissa. Siellä vessassa vastaan miehen puheluun ja huvitan miestä kertomalla että millä kaikilla tavoin olisin viihdyttänyt itseäni siellä toimistolla. Ja koska tämä on vieläkin alaikäisille sopiva blogi niin mä kerroin että mä olisin voinut vaikka lukea sitä auto&konekauppa lehteä.

11.50 Kaasu pohjassa Liiteriin koska sieltä saat nyt ihan älyttömän hyviä punssirullia ja jäätelöt uhkaa sulaa autoon. Punssirullat tottakai tärkeämpiä.

12.20 Kotona ja mä saan aamumuroni. Mä olen tod. vihanen ja tod. nälkäinen.

12.40 Maksan laskut ja menen naamakirjaan.

13.00 Verensokeri meni alas ja nousi ylös, tästä seuraa se että mä raahaudun katsomaan Oc:n täydellisiä naisia digiboksilta ja ihmettelen että onko Livikin pienentänyt fonttinsa vai onko käynti optikolla tarpeen.

13.30 Varaudun lapsen nälkään ja täytän sipsikulhon valmiiksi. Eikö kaikki kunnon äidit tee niin? Petaan sängyt.

13.50 Haen V-V:n koulusta ja väistelen apinalaumaa mikä menee toiseen suuntaan kun aamulla.

14.10 Ruuanlaitto. Pinaattikeittoa, kelpaa kaikille. Munalla ja ilman munaa.

14.40 Apteekkiin, eikä reseptiä vieläkään. Soittavat lääkärille ja mitään vikaa ei ole. Siis pissassa.

15.20 Syön sitä ruokaa.

15.45 Uppoudun naamakirjan maailmaan. Cityville, farmville ja frontville ja kaikki villet. Mä olen facebookpeliholisti.

16.25 Ostamaan Motonetistä V-V:n mautoon penkinpäällisiä. On se vaan helppoo kun lapsi jolle kelpaa kaikki... Tai sitten ei.

17.45 Kello viiden kävely, juttelen äiskän kanssa. Yllätyin että äiti tunnistaa klamydian ja mies olisi yllättynyt kuulemma vielä enemmän jos anoppi olisi tunnistanut klamydian bändiksi.

18.30 V-V treeneihin.

19.30 Ja viimeinen kävely, mies seurana. Katsellaan saturnusta ja jupiteria tai jotain sellaisia jotka on nyt hyvin taivaalla esillä. Päivän romantiikka-annos.

20.30 Iltamurot ja telkkaria... Voice of Finlandia digiboksilta niin saa kelata mainokset yli.

21.30 Blogipäivitystä, naamakirjaa ja sitten nukkumaan.

MÄ EN SIIS KERTAKAIKKIAAN OLISI MISSÄÄN VÄLISSÄ EHTINYT SIIVOAMAAN! Miten ihmeessä sellaiset ihmiset joilla on useampi lapsi ehtii tekemään yhtään mitään? Miten ne on edes ehtineet tekemään lisää niitä lapsia?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti